طراحی و نصب کابینت
25
فروردین

طراحی و نصب کابینت

طراحی و نصب کابینت

امروزه کابینت یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید که علاوه بر زیبایی کارآمد هم هستند.

که می دانید آشپزخانه قلب خانه است کابینت به آن روح و انرژی می دهد با توجه به معماری های نوین و پلان های آزاد در فضای داخلی تعریف آشپزخانه در کابینت خلاصه می شود طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مبحث تخصصی است که مستلزم تیم های طراحی می باشد.

 

طراحی و نصب کابینت

تنوع در کابینت های آشپزخانه موضوعی است که امروز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است در زمان های قدیم از آشپزخانه صرفاً جهت پخت و پز استفاده می کردند اما امروزه آشپزخانه محلی برای صرف غذا و نشستن بر گفتمان افراد هم شده است پس برای همین دقت در طراحی موجب می شود که آشپزخانه منحصر به فرد داشته باشید مدل های کابینت ها را دارای دو ویژگی زیبایی و کاربردی بودن تعیین می‌کند که این دو مشخصه می‌تواند فضای آشپزخانه را متناسب با سبک موردنظر هر فردی مشخص کند.

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی دکوطرح با پشتیبانی اطلاعات قوی در و در دست داشتن متخصصین در این امور و در تمامی زمینه های دکوراسیون داخلی آشپزخانه نورپردازی چیدمان و موارد دیگر در اختیار شما عزیزان می باشد.

کابینت ها به دو صورت مدرن و کلاسیک وجود دارند که هر کدام بسته به سلیقه ی افراد تعیین می‌شوند.

در کابینت های مدرن معمولاً همه چیز به دور از تجملات و در عین سادگی اجرا می‌شوند که کابینت های بدون قاب عکس کفپوش های لمینت، سرامیکی رنگی و استفاده از رنگ های روشن از ویژگی‌های این سبک می باشند و هنگامیکه این المان ها را در یک آشپزخانه می‌بینید متوجه می‌شوید که وارد آشپزخانه به سبک مدرن شده اید.

برای نصب کابینت ها باید از کارشناسان ماهر و خبره در این زمینه مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین چیدمان را داشته باشید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]