موارد جالب طراحی داخلی
01
فروردین

موارد جالب طراحی داخلی – بخش اول

موارد جالب طراحی داخلی | طراحی داخلی یکی از سو تفاهم ترین حرفه هایی است که در جامعه معاصر امکان اجتناب از آن وجود ندارد. به عنوان مثال ، تمام فروشگاه ها ، دفاتر و خانه ها دارای نوعی از طراحی داخلی آشپزخانه هستند. حتی اگر کسی باشید که تمام روز را در خانه بمانید ، باز هم با ایده طراحی داخلی درگیر هستید. اگرچه طراحی داخلی یکی از مهمترین معاملات موجود در بازار است ، اما به دلیل ظریف بودن آن اغلب مورد توجه واقع نمی شود.

طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل

 

ما در این مقاله می خواهیم موارد جالب طراحی داخلی خانه که در جهان شناخته شده هستند را بررسی کنیم.

 

۱. در سال ۲۰۱۸ ، تقریباً ۷۵۴۰۰ نفر به عنوان طراح داخلی استخدام شده اند. (سایت: اداره کار آمریکا)

در ایالات متحده ، طراح داخلی بودن یک کار آرزو است. با این حال ، بازار فضایی برای همه ندارد ، بنابراین لازم است که طراحان خاص خود را برای داشتن یک تجارت موفق متمایز کنند. به همین دلیل است که در سال ۲۰۱۸ فقط ۷۵۴۰۰ طراح داخلی در ایالات متحده وجود داشته است.

 

۲. در آلاسکا ، فقط ۳۰ طراح داخلی ثبت نام کرده اند. (سایت: اداره کار آمریکا)

اگرچه طراحی داخلی یک صنعت محبوب است ، اما تعداد طراحان در هر ایالت مشخص بسیار به بازار محلی بستگی دارد. به عنوان مثال ، فقط ۳۰ طراح داخلی در آلاسکا ثبت شده اند ، اما این بدان معنی نیست که لزوماً کمبود وجود دارد. در عوض ، بازار طراحی داخلی در آلاسکا فقط به ۳۰ طراح نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که همه مشاغل از شکوفایی برخوردار هستند. از طرف دیگر ، ایالاتی مانند نیویورک و کالیفرنیا هزاران طراح داخلی دارند.

 

۳. درآمد پیش بینی شده در سال ۲۰۱۹ برای صنعت طراحی داخلی ۱۶ میلیارد دلار است. (سایت: IBISWorld)

در ایالات متحده ، تعداد کمی از صنایع به اندازه صنعت طراحی داخلی محبوب هستند. با توجه به روندهای اینترنتی که باعث می شود سبک ها یک شبه ویروسی شوند ، این صنعت بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. در واقع ، از سال ۲۰۱۴ ، سود صنعت ۸.۳٪ رشد کرده است. این احتمالاً به دلیل افزایش ساخت و سازهای مسکونی است که متعاقباً بر بازار تجاری تأثیر می گذارد. گرچه روندها می آیند و می روند ، اما همیشه گوشه ای از احساس جدید احساس می شود.

 

 

۴. برای شرکت هایی که تعداد کارمندان آنها کمتر از ۱۵ نفر است ، OSHA به یک توالت نیاز دارد و با توجه به تعداد کارمندان ، تعداد توالت ها بیشتر می شود. (سایت: SHRM)

جالب ترین قسمت در مورد مقررات قانونی این است که اجازه می دهد فضاهای اداری به همان اندازه دوستانه و در دسترس همه افراد باشد. اگر کارمندان در شرایط فرعی کار می کنند ، می تواند بر بهره وری و کارایی شرکت نیز تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، محل کارهایی که سرویس بهداشتی تمیز ندارند اغلب می توانند کارمندان را بترسانند و تمایل به کار در آنجا را نداشته باشند ، و آنها را به اندازه کافی ناراحت کند تا ترجیح دهند خانه بمانند.

 

به همین دلیل است که اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) بسته به تعداد کارمندان حاضر نیاز به تعداد مشخصی توالت در یک شرکت معین دارد:

  • دو توالت برای ۱۶ تا ۳۵ کارمند
  • سه توالت برای ۳۶ تا ۵۵ کارمند
  • چهار توالت برای ۵۶ تا ۸۰ کارمند
  • پنج توالت برای ۸۱ تا ۱۱۰ کارمند
  • یک سرویس بهداشتی اضافی برای هر ۴۰ کارمند بالای ۱۵۰ (به عنوان مثال یک شرکت با ۴۰۰ کارمند نیاز به تهیه ۱۳ توالت دارد)

۵. طی ۱۰ سال گذشته ، بنجامین مور White Dove OC-17 محبوب ترین رنگ سفید بوده است. (منبع: معماری خلاصه)

هنگام انتخاب رنگ مناسب رنگ برای اتاق ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که رنگ های انتخاب شده منعکس کننده نوعی از طرح طبیعی است. با کار با رنگ هایی که به عناصر موجود در طبیعت می چسبند ، می توانید احساس آرامش را در پالت رنگ خود ایجاد کنید. اگر به دنبال مکانی برای شروع هستید ، ابتدا White Dove OC-17 بنیامین مور یک رنگ عالی است. به هر حال ، این رنگ محبوب ترین رنگ طراحی داخلی طی ده سال است.

 

۶. برای انطباق با مقررات ADA ، عرض راهرو استاندارد تجاری ۳۶ اینچ است. (سایت: Legal Beagle)

قانون آمریکاییان با معلولیت (ADA) از آنجا که برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ اجرا شد ، دنیا را به مکانی برای دسترسی بیشتر افراد تبدیل کرده است. ADA با تعیین نمونه های خاصی که شرکت ها و طراحان باید از آن پیروی کنند ، هنگام استفاده از فضاهای عمومی از افراد معلول حمایت قانونی می کند.

مقررات مربوط به عرض راهروهای تجاری استاندارد یکی از تأثیرات ADA در طراحی داخلی است. برای قرار دادن صندلی های چرخدار و انواع دیگر وسایل حرکتی ، عرض همه راهروها حداقل ۳۶ اینچ است. ممکن است این عرض به طرز باورنکردنی زیادی به نظر برسد ، اما برای برخی از دستگاه های دسترسی حداقل حداقل است.

اگر با طراحی داخلی کار می کنید ، باید مقررات ADA را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که فضای شما قابل دسترسی است. اگر این مقررات را نادیده بگیرید ، شرکت شما می تواند با مشکلات حقوقی قابل توجهی روبرو شود.

 

 

پروژه های مرتبط با مقاله “موارد جالب طراحی داخلی” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]