موارد جالب طراحی داخلی
01
فروردین

موارد جالب طراحی داخلی – بخش دوم

موارد جالب طراحی داخلی | اگر کسی هستید که می خواهد در مورد طراحی داخلی بیشتر بیاموزد ، مهم است که درک کنید که به احتمال زیاد روزانه درگیر طراحی داخلی هستید. زیرا هر نوع طرحی که در داخل ساختمان رخ دهد ، طراحی داخلی محسوب می شود. این می تواند به صورت میز ، صندلی یا حتی چیدمان اتاق خاص باشد. از آنجا که طراحی داخلی می تواند به طرق مختلف نمایان شود ، مهم است که خود را در مورد این روش آموزش دهید و با نحوه کار صنعت آشنا شوید.

طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل

 

ما در این مقاله می خواهیم سایر موارد جالب طراحی داخلی که در جهان شناخته شده هستند را بررسی کنیم.

 

۷. محبوب ترین سبک فرش ، فرش تاب خورده است. (سایت: DoItYourself)

اگر در مورد فرش بلاتکلیف هستید ، به نظر می رسد این جنبه کاملاً پیش پا افتاده ای از طرح باشد که نگران کننده آن باشد ، اما می تواند در احساس راحتی یک اتاق تأثیر بسزایی بگذارد. از نظر فرش هایی که هم راحتی و هم تنوع زیبایی را فراهم می کنند ، هیچ سبکی بهتر از فرش های تاب دار وجود ندارد.
فرش های شمع پیچ خورده نه تنها انواع مختلفی از اشکال و طرح های مختلف دارند ، بلکه بسیار راحت هستند. فرش های تاب دار به اندازه کافی نرم هستند و متناسب با هر نوع شکل پا هستند ، بنابراین لازم نیست نگران تهیه فرش های مناسب برای موارد خاص باشید. این فرش ها همچنین یک روش عالی و مقرون به صرفه برای افزودن ظرافت به هر اتاق هستند.

۸. رنگ آبی در بسیاری از طرحهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این رنگ اصلی برای ارتقا بهره وری است. (منبع: کارآفرین)

آیا می دانید برخی از رنگ ها می توانند بر روی بهره وری شما تأثیر بگذارند؟ مطالعات اخیر کشف کرده اند که برخی از سایه های دیواری می توانند بر اعتماد به نفس تأثیر بگذارند ، در نتیجه رنگهای ملایم احساس افسردگی و غم و اندوه را در افراد خاص ایجاد می کنند.
اگر می خواهید محیطی ایجاد کنید که ذاتاً افراد را به بهره وری ترغیب کند ، باید روی ترکیب رنگهای روشن تر مانند سبز یا آبی تمرکز کنید. این رنگ ها م effectiveثر هستند زیرا دو از رایج ترین رنگ ها در طبیعت هستند و به آنها امکان می دهد در شرایط استرس زا احساسات راحتی ایجاد کنند. اگر علاقه زیادی به آبی یا سبز ندارید ، رنگ های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای تولید بهره وری شرکت خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، رنگ زرد اغلب با ایجاد خوش بینی مناسب برای کمک به آنها در تسخیر محل کار ، به سمت خلاقیت گرایش پیدا می کند. از طرف دیگر ، رنگ قرمز می تواند به ایجاد احساسات و اشتیاق کمک کند.

 

۹. ترکیب عناصر طبیعی در طراحی دفتر کار ، بهره وری کار را ۱۵٪ بهبود می بخشد. (سایت: فوربس)

در بهینه سازی بهره وری شرکت ، صاحبان مشاغل باید اطمینان حاصل کنند که به درستی از کارمندان خود مراقبت می کنند. بدون کارمندان شاد و سالم ، مشاغل با داشتن شرایط غیر منتظره و شرایط اضطراری مانع محصولات تولیدی خود می شوند. به همین دلیل ، ما توصیه می کنیم که همه مشاغل بر این موضوع تمرکز کنند که چگونه می توانند با استفاده از طراحی داخلی محیطی را ایجاد کنند که باعث افزایش تمرکز و بهره وری می شود.

یکی از مواردی که غالباً به افراد اجازه می دهد احساس تمرکز کنند ، معرفی عناصر طبیعی است. به عنوان مثال ، اگر دفتر شما به طور معمول در طول روز کار می کند ، باید پنجره ها و نور طبیعی را در تنظیمات خود بررسی کنید. با تهیه عناصر طبیعی به کارمندان می توانید رضایت آنها را ۱۵٪ افزایش دهید.

 

۱۰. “سبک ویکتوریایی” سبکی بود که بیشترین تحقیق در فضای آنلاین انجام شد. (سایت: Joybird)

برای بسیاری ، اینترنت بی پایان به نظر می رسد. با استفاده از موتورهای جستجو و انواع دیگر ابزار تحقیق ، هر کسی می تواند به سادگی علاقه خود را تایپ کند و با هر تعداد اطلاعات دلخواه خود را بمباران کند. بسیاری از افراد همچنین از اینترنت برای تحقیق در مورد سبک های طراحی داخلی استفاده می کنند ، اما زیبایی شناسی خاصی نسبت به سایرین مرسوم است. به عنوان مثال ، سبک ویکتوریایی محبوب ترین سبک تزئین داخلی برای تحقیق است.

محققان دقیقاً نمی دانند که چرا این مسئله وجود دارد ، اما بسیاری موفقیت نمایش هایی مانند The Crown و Downton Abbey را به دلیل اینکه چرا مردم به معماری ویکتوریا علاقه مند شده اند ، می دانند. بسیاری از ساختمانها در ایالات متحده نیز نفوذ ویکتوریایی در ریشه های استعماری خود را حفظ می کنند و این باعث می شود که طراحان با روش و زیبایی خاص آشنا شوند.

 

۱۱. برای یک منطقه کار عادی چه در یک منطقه باز یا بسته ، سطح نامی روشنایی در لومن / متر مربع (لوکس) ۵۰۰ است. (منبع: اداره خدمات عمومی ایالات متحده)

یکی از مواردی که در طراحی داخلی نادیده گرفته می شود ، اهمیت نور است. به عنوان مثال ، آیا می دانید تقریباً مقدار نامحدودی سایه های مختلف سفید وجود دارد؟ البته ، رنگ سفید برای خود مقدار مشخصی است ، اما رنگ های واقعی که به عنوان سفید به ما فروخته می شوند ، تفاوت قابل توجهی دارند.

نورپردازی می تواند بر دسترسی یک فضا تأثیر بگذارد ، بنابراین کسانی که برای شرایط خاص طراحی می کنند باید بدانند که کدام نوع نورپردازی متناسب با سناریوهای خاص است. اگر شما فقط یک محیط خانه را برای استراحت طراحی می کنید ، داشتن نور کافی ممکن است ضروری نباشد. از طرف دیگر ، اگر در حال طراحی فضای اداری هستید ، باید نور کافی تأمین کنید تا کارگران بتوانند تمرکز کنند. برای یک نوع محل کار طبیعی ، شما باید بر روی تأمین ۵۰۰ لومن در هر متر مربع تمرکز کنید.

 

۱۲. اولین تزئین کننده داخلی آمریکا السی دو ولف بود. (منبع: Vouge)

آیا می دانید اولین دکوراتور داخلی کشور در سال ۱۸۶۵ متولد شد؟ اگرچه مفهوم خلق طرح های داخلی از نظر تاریخی فعالیت محبوبی بوده است ، اما عمل واقعی طراحی داخلی پدیده ۱۵۰ سال گذشته است. السی دو ولف با داشتن سبکی متمایز که بر ایجاد فضا و انکار طرح پر زرق و برق ویکتوریایی آن زمان متمرکز بود ، الگویی برای طراحی داخلی ایجاد کرد. او به طراحی کلونی کلاب ، یکی از برجسته ترین باشگاه های نخبه برای زنان کمک کرد و رویکرد منحصر به فرد السی دو ولف در طراحی داخلی به او کمک کرد تا فرصت های حرفه ای زیادی را بدست آورد.

 

خلاصه

در پایان روز ، طراحی داخلی در مورد خلاقیت در یک محیط کنترل شده است. اگرچه بسیاری از افراد احساس می کنند که نباید از خلاقیت استفاده کرد ، اما متخصصان نشان داده اند که محدودیت ها می توانند تأثیرات عمیقی بر خلاقیت تولیدی داشته باشند. طراحان داخلی برای تحریک استعدادهای خود از محدودیت های یک فضا استفاده می کنند و از محدودیت هایی به عنوان سکوی پرش برای ایده های عالی استفاده می کنند. به همین دلیل ، طراحی داخلی نه تنها یک حرفه فوق العاده سودمندانه بلکه یک حرفه خلاقانه است.

 

 

پروژه های مرتبط با مقاله “موارد جالب طراحی داخلی” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]