دکوراسیون داخلی و چیدمان دفتر املاک
04
بهمن

دکوراسیون داخلی و چیدمان دفتر املاک

دکوراسیون داخلی و چیدمان دفتر املاک

برای داشتن فضایی با دکوراسیون اصولی و زیبا که در عین حال شیک و کاربردی نیز باشد باید از یک سری اصول و قوانین و قاعده پیروی نمود. زیرا هنر دکوراسیون داخلی به صورتی است که اگر درست در یک مکان اجرا شود به آن مکان شخصیت بخشیده و آینده ای روشن برای آن شغل به ارمغان می آورد.

قبل از شروع هر کاری باید اطلاعاتی را کسب نمود تا در هنگام اجرایی کردن برنامه ها با مشکل مواجه نشد برای مثال در هر صنفی که فعالیت می کنید قبل از اجرای دکوراسیون داخلی آن و یا تغییر دکوراسیون آن مکان باید اطلاعاتی را کسب نمود. در این مقاله نکاتی را در مورد دکوراسیون املاک بیان خواهیم کرد که در هر مکانی با هر متراژی قابل اجرا باشد و هر بیننده ای را مجذوب خود نماید.

پیشاپیش از همراهی شما همراهان همیشگی سپاس گزاریم.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

 

دکوراسیون داخلی و چیدمان دفتر املاک

راه اندازی دفتر املاک

یکی از شغل های پر درآمد در ایران داشتن یک دفتر املاک می باشد زیرا با توجه به نیاز مسکن در جامعه همیشه نیاز به آن مشهود می باشد و حتی اگر شخص توان مالی خرید ملک نداشته باشد باید ملکی را رهن و اجاره کند.

به همین دلیل دفاتر املاک در تمامی مناطق به شدت رشد داشته است و شما ممکن است در یک خیابان چندین دفتر املاک را کنار هم ببینید. اما چه مواردی یک دفتر املاک را از سایر دفاتر متمایز کرده و باعث جلب مشتری می شود؟

 

نمای خارجی دفتر املاک

مطمئنا نمای خارجی دفتر املاک مهم ترین نقش را در جذب مخاطب ایفا می کند، بنابراین نمای آن باید به گونه ای متفاوت با سایر دفاتر باشد اما این تفاوت نباید خارج از اصول و قوانین معماری باشد. استفاده از یک تابلوی بلد برای معرفی دفتر املاک برای شخصی که در یک خیابان به دنبال یک دفتر املاک برای مراجعه به آن می گردد بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 به چه موارد و نکاتی در دکوراسیون دفتر املاک باید توجه داشت؟

دکوراسیون دفتر املاک رابطه ی مسقیم با میزان جذب افراد دارد که این امر سبب بهبود عملکرد و افزایش راندمان آن دفتر می شود. به بیان ساده تر هرچه دفتر املاک شما شیک تر و فضای آن کاربردی تر باشد تعداد افرادی که به آنجا مراجعه می کنند بیشتر خواهد بود که همین امر سبب می شود درصد معاملاتی که در دفتر شما انجام می شود افزایش یابد.

گاهی اوقات ساعت ها زمان برای گفت و گو در مورد یک ملک در دفتر املاک صرف می شود بنابراین باید یک محیط مناسب برای چنین زمان هایی در نظر گرف که در عین حال اگر مشتری دیگر به دفتر املاک مراجعه کرد تداخلی بین آنها وجود نداشته باشد پس بابراین باید در ابتدا فضا ها و کاربری ها به صورت دقیق مشخص شود.

 

تقسیم بندی فضاها در بازسازی املاک

 قسمت ورودی در دفتر املاک

قسمت ورودی دفتر املاک  مهم ترین بخش آن محسوب می شود که دکوراسیون آن بسیار مهم است که به چه شکل صورت می پذیرد زیرا  مراجعه کنندگان  در ابتدا با این قسمت مواجه می شوند، به همین دلیل  نیز نقش بسزایی در جذب و حفظ مشتری خواهد داشت.

 

 دفتر جلسات خصوصی در دفتر املاک

قسمتی را برای جلسات خصوصی اختصاص دهید. دکوراسیون این بخش باید به شکلی لوکس تر از سایر فضا ها اجرا شود. همچنین آرامش در این مکان بسیار مهم است اگر امکان آن را دارید دیوار های این بخش را آکوستیک کنید تا صدای رفت و آمد ها و صداهایی که در خارج از این بخش وجود دارد به داخل نفوذ پیدا نکند.

 

پارتیشن بندی دفتر املاک

برای جدا کردن قسمت های مختلف از هم می توانید از پارتیشن های دکوراتیو و مناسب با فضا استفاده کنید. برای مثال پارتیشن های شیشه ای ضخامتی ندارند و به خاطر عبور نور فضا را کوچک و محدود نمی کنند ولی در عین حال سبب جدا شدن فضا ها از هم می شوند و اگر به شکل اصولی اجرا شوند به فضا نظم می دهند.

 

چه عواملی سبب زیبایی های ظاهری می شود؟

رنگ در دفتر املاک

ترکیب رنگی که برای دیزاین دفتر املاک خود انتخاب می کنید، یکی از عوامل مهم و اصلی در زیبایی آن محسوب می شود. بهتر است از رنگ هایی با تناژ ملایم و مات استفاده شود این امر سبب میشود تا تاثیری مطلوب بر روی فرد مقابل گذاشته شود.

 

 مبلمان ادارای دفتر املاک

یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در دفاتر املاک مبلمان اداری است که باید در عین زیبایی و شیک بودن متناسب با فضا تهیه شود. همچنین مبلمان باید با دیگر اجزای دفتر از نظر ظاهری هارمونی کامل داشته باشد.

 

  لوگویی حرفه ای و زیبا در املاک

در تمامی حرفه ها آرم و نمادی که برای دفتر و یا برند خود انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا معرف شما می باشد بنابراین در انتخاب آن دقت فرمایید و همچنین آرم و یا نماد دفتر املاک خود را با ایده ای خاص در دکوراسیون دفتر املاک خود اجرا کنید.

 

  کفپوش دفتر املاک

همانطور که می دانید انتخاب کفپوش مناسب در دکوراسیون یک فضا بسیار مهم می باشد در نتیجه در این مورد نیز باید قبل از انتخاب نوع کفپوش تمام جوانب را مورد بررسی قرار داد. برای مثال انتخاب سرامیک به رنگ روشن فضا را بزرگ تر نشان می دهد اما یکی از معایب آن برای مکان های پر رفت و آمد زود کثیف شدن آن می باشد شما قبل از انتخاب آن باید شرایط را بررسی کنید که آیا شرایط تمیز کردن مرتب آن را دارید؟

 

نورپردازی در دفتر املاک

یکی دیگر از عوامل موثر در زیبایی یک فضا نورپردازی آن می باشد زیرا فضا را بزرگ تر و شکیل تر نشان می دهد. البته الویت با نور طبیعی می باشد اما اگر به هر دلیل نور طبیعی کافی برای فضا موجود نبود از نور پردازی مصنوعی به اندازه ای مناسب در فضا استفاده کنید.

همچنین از نور های مصنوعی آفتابی و مهتابی به تناسب در فضا استفاده شود و از نور های رنگی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

 

بکارگیری گل و گلدان دفتر املاک

با استفاده از گیاهان طبیعی می توان فضایی شاداب و سر زنده ایجاد کرد که هم برای روحیه کارکنان بسیار مفید است و هم با ایجاد انرژی مثبت در فضا باعث ایجاد حس خوب در مراجعه کنندگان می شود. همچنین اگر از تناژ رنگ خنثی برای دکوراسیون دفتر املاکتان استفاده کرده اید رنگ سبز گیاهان به فضا جلوه خواهد داد.

 

آینه کاری در دفتر املاک

استفاده از آینه فضا را لوکس و بزرگ تر از اندازه واقعی آن نمایش می دهد. می توانید از آینه های مشبک به شکل لوزی و یا مستطیل و یا آینه های آبشاری در دکوراسیون دفتر املاک خود استفاده کنید.

 

کلام آخر

برای دکوراسیون دفتر املاک باید به موارد و نکات زیادی توجه شود که در این مطلب به صورت مختصر بیان شده است و بهتر است در ابتدا دکوراسیون دفتر املاک خود را به یک متخصص بسپارید تا به صورت حرفه ای دفتر شما را دیزاین کند. شما با داشتن یک دکوراسیون اصولی تا درصد زیادی راندمان کاری بسیار بالایی خواهید داشت.

از این رو می توانید با شماره های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید تا متخصصین شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکو طرح شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]